Projekt corvette 1975

Sierpień 28, 2018
Opublikowano przez: American Muscle

Projekt Corvette 1975

Prace zostały podzielone na etapy, dwa pierwsze z nich przedstawiają się następująco:

Etap I

Renowacja i naprawa ramy, zawieszenia, elementów układu kierowniczego, hamulcowego, części układu napędowego. Zakres prac zakłada przywrócenie pojazdu do stanu fabrycznego, zgodnie z specyfikacja GM.

Oczyszczenie, weryfikacja, naprawa. Zabezpieczenie antykorozyjne, malowanie proszkowe ramy oraz elementów zawieszenia. Wszelkie połączenia śrubowe zostaną wymienione lub ocynkowane.

Wymiana elementów zawieszenia, tuleje, drążki, sworznie, amortyzatory, łożyska kół. Montaż regenerowanej, przekładni kierowniczej, zaworu, siłownika oraz przewodów ukł wspomagania. Resor piórowy zawieszenia tył zostanie sprawdzony, rozmontowany, poddany regeneracji.
Wymiana przegubów półosi napędowych, kpl uszczelnień tylnego mostu. Wymiana wszystkich przewodów metalowych oraz gumowych umieszczonych na ramie.

Wymiana kpl uszczelnień zacisków i pompy układu hamulcowego.

Etap pierwszy kończy kompleksowo odrestaurowana rama wraz z elementami zawieszenia, gotowa do montażu ukł napędowego. Powyższy kosztorys uwzględnia wymianę większości elementów które zostaną poddane weryfikacji dopiero podczas prac. Wszelkie decyzje dotyczące wymiany lub regeneracji części oraz zakresu prac  podejmuje zleceniodawca w trakcie renowacji.

Etap II

Oddzielenie nadwozia od ramy.
Demontaż wszystkich elementów przytwierdzonych do nadwozia, wszystkie elementy wnętrza, szyby, mechanizmy, instalacje.
Dokładna weryfikacja wszystkich wybudowanych części.
Usunięcie powłoki lakierniczej metodą chemiczną, kontrola stanu klatki nadwozia, mechaniczne oraz chemiczne usunięcie korozji bez rozklejania nadwozia jeśli stan klatki pozwoli na bezinwazyjne
i skuteczne zabezpieczenie jej elementów. Jeżeli w trakcie weryfikacji klatki okaże się, że jest skorodowana i zajdzie konieczność interwencji blacharskiej, niniejsza kalkulacja zostanie zweryfikowana o koszty związane z jej naprawą.
Wzmocnienie newralgicznych elementów klatki środkami teroson.
Kontrola oraz naprawa wszelkich uszkodzeń części nadwozia z włókna szklanego, wyrównanie wszystkich szczelin pasowania elementów nadwozia.

Przygotowanie oraz lakierowanie to jeden z najbardziej pracochłonnych etapów, cały proces potrwa około trzech miesięcy ze względu na konieczność konieczność tzw sezonowania wszystkich warstw powłoki lakierniczej celem uzyskania trwałej powierzchni o wysokiej jakości.

Pozostałe etapy obejmują renowację układu napędowego, wnętrza pojazdu oraz składanie samochodu.

Poczekaj na załadowanie Galerii

A tak było przed ...

Kategoria:

Dodaj komentarz